Koopmans concentreert zich op de traditionele Hollandse bakproducten zoals appeltaart, cake, pannenkoeken en oliebollen. Geertjan Vorstenbosch, marketing manager bij Dr. Oetker Nederland: ‘De laatste 10 jaar is er slechts een geringe aanpassing gedaan aan de verpakkingen. Dat is op zich geen probleem, want de gebruikersgroep is heel erg merkentrouw en zit op zich niet op een verandering te wachten. Maar door het groeiende assortiment was het moeilijker geworden het juiste product te vinden.’
Edwin Visser, directeur van SoGood: ‘Deze case zet je weer even met beide benen op de grond. Het merk is niet alleen van de eigenaar, maar ook van de consument. We kregen het verzoek om door middel van een kleine stap de verpakkingen te verbeteren, zonder aantasting van het vertrouwde Koopmans gevoel. Een krachtiger logo, meer rust in de verpakking en betere fotografie hebben de gewenste verandering gebracht.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!