Kobalt lanceert digitaal label: twist

Mediabureau Kobalt lanceert vandaag een digitaal label onder de naam twist. Dat maakt het bekend middels een persbericht. Het grote verschil met Kobalt Interactive – de voorloper van twist – is dat het de regierol sterker naar zich toe zal trekken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De positionering van twist luidt: ‘change your perspective’als je succes wilt boeken met digitale media, moet je denken vanuit een ander perspectief, denken met een twist’, aldus Kobalt. Met twist breidt Kobalt de dienstverlening uit met partnerships en inhouse specialisten. Voor search engine en affiliate marketing werkt twist samen met Netsociety, voor database- en email marketing met E- Village, arbeidsmarktcommunicatie met VONQ en voor research met MEMO2.

Marceline Beijer CEO Kobalt zegt in het persbericht dat Kobalt met twist een nieuwe weg in slaat: “de versterking op het gebied van digitale media door twist past in de strategie van Kobalt om een toonaangevende rol te spelen als professional leader in media knowledge. Met twist krijgt Kobalt nieuwe expertise, ondernemerschap en focus op het interactieve vakgebied in huis. Zo zijn wij nog beter in staat om volledig geïntegreerde communicatieoplossingen te bieden”.

De naam twist staat volgens Kobalt voor denken vanuit een ander perspectief en wordt geschreven in kleine letters. twist ‘wil niet overschreeuwen, maar overtuigen op inhoud. De kleine letter symboliseert die keuze.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie