Premium

Kips-medewerker wordt toegezongen in nieuwe commercial

Met de campagne introduceert het vleesmerk de vernieuwde verpakkingslijn.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne werd ontwikkeld door .

Het uiterlijk mag dan zijn vernieuwd,  verkoopt sinds 1910 dezelfde boodschap: ‘de lekkerste leverworst volgens oud familierecept met de beste ingrediënten’.

In de film is een medewerker van Kips te zien, die overal waar hij komt wordt toegezongen met het liedje ‘Liever Kips leverworst, dan gewone leverworst’. De medewerker krijgt daardoor geen mogelijkheid om te vertellen welke andere producten Kips ook produceert.

Kips wil daarom met de nieuwe verpakkingslijn en campagne zijn andere producten als de thee- en grillworst, grillworst,  Javaanse balletjes en roompaté in de spotlight zetten.

De campagne is vanaf 12 oktober te zien op tv, outdoor, print en op billboards bij FC Twente.

Credits
Klant: Zwanenberg Food Group
Eindverantwoordelijke klant: Jo‐Anne Krepel - Van der Laan, Germa Olthof, Sanne Westdijk & Fred Moolhuijsen
Bureau: Alfred International
Strategie: Kelly Philipse
Creatie: Aad Kuijper & Patrick de Zeeuw
RTV: Charlotte Kempers
Account: Mireille Elberse & Mette Ouborg
Productiemaatschappij: Jonkers Hofstee FIlm
Regisseur: Hans Jonkers
Producer: Barbra Pronk
DOP: Gabor Deak
Offline Montage: Michael Horvers 
Colourist: John Thorborg 
Online: Patcharee Sa-­ardkibnun 
Muziek: Good Sounds

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie