De Zwarte Boekjes Avond is geen portfolio-avond, maar een forum om ideeën in de breedste zin van het woord te delen.
Iedereen is op 5 november welkom om langs te komen met zijn of haar notitieboekje en mag ideeeën pitchen aan gelouterde namen uit de reclame- en mediawereld.
'In deze roerige tijden blijkt eens te meer dat creativiteit een onmisbaar menselijk trekje is', stelt Bram de Rooij, creative director van Kingsday. 'Vooruit moeten we en dat kan niet zonder frisse ideeën en slimme oplossingen. Bij Kingsday geloven we in het koesten van creativiteit. Niet alleen in ons eigen bureau, maar ook daarbuiten.'
Vanaf 2012 organiseerde Kingsday minimaal één keer per jaar een Zwarte Boekjes Avond. 'In 2014 stond het heel lang in de planning, maar hadden we het helaas te druk', vertelt Sander Volten, managing director van Kingsday. 'Dit jaar merkten we echter dat er heel veel vraag kwam, vanuit zowel bezoekers- als reviewzijde, dus hebben we de avond volledig in ere hersteld. Met enkele indrukwekkende namen als reviewers.'
Bezoekers van de avond krijgen de kans om hun ideeën te pitchen aan een panel bestaande uit:
- Arno Lubrun (Director Facebook Benelux)
- Peter Hamelinck (Creative Director)
- Lennart Boorsma (Marketing Manager Global Innovation, Digital & eCommerce Heineken)
- Meindert Schut (Adjunct Hoofdredacteur BNR Nieuwsradio), Karen de Loos (Marketing / Advertising Consultant)
- Mary Hoogerbrugge (Co-founder De Positioneerders, Board member SWOCC)
- Thijs Biersteker (Creative Lead Moore / Entrepreneur)
- Jeroen de Bakker (Digital transformation leader).
Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden via deze link.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!