Philipse werkte bij Alfred voor accounts als Unilever, Grolsch en Jumbo. Daarvoor was zij vanuit Miami werkzaam voor verschillende TBWA-accounts in de Latijns-Amerikaanse en Noord-Amerikaanse markt.
Eind 2014 besloot ze de Amerikaanse reclamebranche te verruilen voor een functie bij Lowe@Alfred.
'Philipse is een scherpzinnig merkstrateeg en met haar internationale ervaring sluit perfect aan bij Ogilvy & Mather Amsterdam', Daan Remarque, chief strategy officer Ogilvy & Mather Amsterdam. 'Waar wij niet alleen voor verschillende global accounts werken, opereren we steeds vaker als international lead agency, onder meer voor The Coca-Cola Company, CenterParcs en Philips.'
'Persoonlijk ken ik Philipse uit onze NEBOKO-tijd en ik verheug me er op om weer met haar aan de slag te gaan.'
Ogilvy & Mather Amsterdam telt nu 80 mensen en werkt voor merken als Rabobank, Philips Lighting, KFC en Nescafe.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!