Kelly Philipse verruilt Alfred voor Ogilvy & Mather Amsterdam

Per 1 april begint de International Strategy Director bij haar nieuwe werkgever.

Philipse werkte bij Alfred voor accounts als Unilever, Grolsch en Jumbo. Daarvoor was zij vanuit Miami werkzaam voor verschillende TBWA-accounts in de Latijns-Amerikaanse en Noord-Amerikaanse markt.

besloot ze de Amerikaanse reclamebranche te verruilen voor een functie bij .

&;Philipse is een scherpzinnig merkstrateeg en met haar internationale ervaring sluit perfect aan bij Ogilvy & Mather Amsterdam&;, Daan Remarque, chief strategy officer Ogilvy & Mather Amsterdam. &;Waar wij niet alleen voor verschillende global accounts werken, opereren we steeds vaker als international lead agency, onder meer voor The Coca-Cola Company, CenterParcs en Philips.&;

&;Persoonlijk ken ik Philipse uit onze NEBOKO-tijd en ik verheug me er op om weer met haar aan de slag te gaan.&;

Ogilvy & Mather Amsterdam telt nu 80 mensen en werkt voor merken als Rabobank, Philips Lighting, KFC en Nescafe.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie