Kasimir Vermeulen naar The USP Company

Bij het innovatiebureau voor merkstrategie en propositie-ontwikkeling wordt hij business creatief.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Voordat Vermeulen bij The USP Company begon, was hij senior adviseur communicatie bij KPN Hi. Eerder was hij ook werkzaam aan bureaukant bij een onderzoeksbureau en een jongerencommunicatiebureau. Hij leerde het vak bij Mare Research.

Vermeulen: &;Bij Mare leerde ik al snel dat goed onderzoek voor een groot gedeelte lag in het begrijpen van de doelgroep van de klant en ervoor zorgen dat de opgedane inzichten niet alleen bruikbaar zijn, maar ook écht het verschil gaan maken. We hanteerden daar de slogan creative ways to solid decisions, iets dat nog steeds perfect bij mijn manier van werken past. En bij KPN Hi was ik verantwoordelijk voor de merkcommunicatie en heb ik geleerd hoe belangrijk het is om draagvlak te creëren voor vernieuwing en hoe je een sterk en onderscheidend merk bouwt dat relevant en herkenbaar is voor de doelgroep.&;

Bij The USP Company komen de verschillende ervaringen samen in de functie van business creatief. Willem van Harrewijen, partner bij The USP Company. &;Met Kasimir in ons midden kunnen we onderzoek en insights nog beter vertalen naar unieke businessideeën voor groei of behoud.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie