JMango360 maakt het mogelijk om met 'een druk op de knop' een native mobile app te maken. Dit gebeurt door een koppeling te maken met de website, waarbij de app alle informatie overneemt. 'Het uitbrengen van een mobiele app komt daarmee ook binnen het bereik van kleine en middelgrote winkeliers,' verklaart Eelco van Wijk, chief commercial officer van JMango.
Het doen van aankopen via de smartphone heeft het afgelopen jaar een enorme vlucht genomen. Volgens GfK is het mobiele aandeel van de Nederlandse e-Commerce in het eerste kwartaal van 2016 met 60% gegroeid ten opzichte van een jaar daarvoor, waarmee de groei van dit segment meer dan vier keer zo groot is als de groei van de gehele e-Commerce markt (13%).
Sinds vorig jaar zomer genereert JMango360 alop sites gebaseerde apps voor Magentowinkels. Met het toevoegen van Lightspeed ondersteunt het nu alle grote systemen voor webwinkels. Van Wijk: "Het is voor ons belangrijk om te integreren met Lightspeed, omdat hun klanten gewend zijn om zelf hun webshop te maken en te onderhouden, wat goed aansluit bij ons ‘Doe Het Zelf’-model voor Apps.'
Ruud Stelder, Directeur Global eCommerce Revenue bij Lightspeed: 'Voor veel merken en speciaalzaken is een native app de oplossing om klanten aan je winkel te binden. Onze samenwerking met JMango360 zorgt ervoor dat we een fantastische oplossing kunnen bieden aan onze merchants. Het zijn prachtige apps die met een aantal klikken zijn te installeren via onze App Store.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!