Je eigen foto op je BIC aansteker moet voor ultiem festivalgevoel zorgen

Winnaars ontvangen hun eigen gepersonaliseerde festival-aansteker pakket.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Aanstekermerk BIC en Amsterdams dancefestival Valtifest (zie videoteaser hieronder), zeggen met de start van de zomer een zoektocht te zijn gestart naar het ultieme ideale festivalgevoel.  Daartoe kunnen festivalliefhebbers hun beste festivalfoto op de speciaal ontwikkelde website  insturen. BIC: &;Hiermee willen we het klassieke aansteker-in-de-lucht moment op festivals vereeuwigen.&;

 BIC houdt deze zoektocht gedurende 8 weken met een groep festival partners, waaronder Valtifest, Totally Summer, Kingsday en Bungalup. Meike Hulsenboom, product manager bij BIC: &;Bij BIC houden we van de zomer en festivals. De aansteker is daar al decennia onderdeel van, door hem op de mooiste momenten in de lucht te houden. Dit moment willen we nu vangen voor mensen, door hem te vereeuwigen, en zo samen dé ultieme festivalaansteker te ontwerpen.&;

Hoe werkt het?
Iedereen kan op www.bicfest.nl zijn kiekje meegeven, of stemmen op andere foto’s, die het ideale festivalgevoel visualiseren. Een gerenommeerde jury kiest elke 2 weken de winnaars, uit de inzendingen die 20 stemmen of meer hebben behaald. Bij de Valtifest trip hoort onder meer 2 tickets, een hotelovernachting, reiskosten en €150,- zakgeld om tijdens het festival optimaal te genieten. Andere winnaars ontvangen hun eigen gepersonaliseerde festival-aansteker pakket.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie