Premium

ING blijft bij Mindshare

Na een mediapitch van ruim een half jaar besloot de bank niet van mediabureau te wisselen.

ING maakte in februari bekend internationaal en dus ook in Nederland te pitchen.

Woordvoerder Harold Reusken van ING zei toen: ‘ING gaat in alle landen waar het actief is een mediapitch doen. Daarvoor zijn de criteria en uitgangspunten vastgesteld die voor alle landen hetzelfde zijn. Maar dit betekent niet dat we uiteindelijk voor alle landen het zelfde mediabureau gaan gebruiken. Het is dus géén pitch voor één overkoepelend mediabureau.’

'Mindshare past goed bij ons'
Reusken meldt nu dat ING en Mindshare hier partners blijven 'omdat Mindshare op de Nederlandse markt goed bij ons past'.

Mindshare (GroupM) is sinds september 2010 het mediabureau van ING.

Foto: ANP

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie