Ikea komt met een nieuwe campagne over rommelblindheid. In de tv-commercial wijst een vrouw haar man doormiddel van een vlog op zijn rommel. Ze praat in de camera en geeft aan dat ze eigenhandig wat aan de rommel in huis heeft gedaan met behulp van een opbergkast van Ikea.
Later volgen meer commercials in de serie. Daarnaast zullen interieurontwerpers van Ikea wekelijks een live twitterspreekuur houden en geven Nederlandse videobloggers tips over hoe je de verschillende ruimtes in je huis het beste kan organiseren.
De campagne bestaat verder uit onder andere radio en online advertising, instore communicatie, social media en een campagnepagina op ikea.nl.
Credits
Art director: Lemz
Copy writer: Lemz
RTV Producer: Kiek Beljaars
Creative Producer: Lemz
Producer SELFIE: Jony van Hees
Regisseur: Alain Friedrichs
D.O.P. / Cameraman: Roel van 't Hoff
Producer Studio: Roland Hietbrink
Regisseur: Tjitske van Leeuwen
D.O.P. / Cameraman: Tibor Dingelstad
Offline editor: Patrick Schonewille
Online: Storm
Grading: John Thorborg
Geluidstudio: Soundcircus/ Feike de Wit
Muziek: Riptide van Vance Joy