Uitgeverij IDG Nederland lanceerde gisteren een nieuwe business-to-business titel: RetailPartner.
Een multiplatform volgens de uitgever, dat bestaat uit een website, een maandelijkse printuitgave en live events.
De doelgroep: verkopers in de consumer electronics- en ict-retailhandel, distributeurs, telecomwinkels en leveranciers van ict-producten.
Marcel Roozeboom, algemeen hoofdredacteur business-to-business bij IDG Nederland: 'Met ComputerPartner bedienen we al acht jaar het management in de zakelijke ict-tussenhandel en we hadden het gevoel dat er in de groeiende ict- en ce-retailhandel behoefte bestond aan een nieuw, inhoudelijk en onafhankelijk merk voor verkopers zelf.'
RetailPartner biedt nieuws, achtergrondverhalen, praktijktips, trends, marktcijfers en human interest gericht op hun vakgebied. Daarnaast is er ruim aandacht voor nieuwe productlanceringen, tests, marketingcampagnes, distributieschappen, partnerships en personalia.
Het tijdschrift verschijnt 12 keer per jaar in A3 formaat. De printuitgave wordt gratis en gericht verspreid onder de doelgroep en de startoplage bedraagt circa 5000 exemplaren.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!