Het gaat hierbij om het digitale platform van de opinietitel. De samenwerking gaat per 1 februari in en als eerste stap komt er een redesign van de website van HP/De Tijd.
Slaven Mandic, CEO van Wayne Parker Kent: 'HP/De Tijd is complementair aan onze sterke mannentitels Manners en WANT. Hierdoor hebben we nu een oplossingen voor adverteerders en mediabureaus die online mannen boven de 30 jaar willen bereiken.'
De uitbreiding ligt volgens Mandic in lijn met de ambitie van Wayne Parker Kent om in 2017 het portfolio uit te breiden met tien titels.
'Printoplage 23 procent gestegen'
Uitgever Marianne Verhoeven van HP/De Tijd: '2016 was voor ons al een succes. Onze printoplage is, ondanks een dalende markt, met 23 procent gestegen. Daarnaast zien we ook het online bezoek flink toenemen naar maandelijks boven de 400.000 unieke bezoekers in het afgelopen kwartaal. Bovendien kunnen we dankzij de recente en goed ontvangen start van ZUS samen met HP/De Tijd ook de doelgroep van de wat hoger opgeleide vrouw van 25 jaar en ouder goed bereiken. De samenwerking met Wayne Parker Kent zorgt ervoor dat we in deze tijd van groei nog meer gas kunnen geven.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!