De prijzen zijn gisteren uitgereikt tijdens de @ward Night in Pakhuis de Zwijger, voorafgaand aan de DDMA Email Summit.
E-mail Man 2015
Albert Vogelaar wordt geprezen om zijn vermogen om in een grote organisatie zaken voor elkaar te krijgen en daarmee resultaten te boeken. 'In een sector die klantcontact niet altijd omarmt, laat hij zien dat e-mail een belangrijke rol kan spelen in het conversieproces en daarmee een aanjager kan zijn voor verkopen.'
De andere genomineerden waren Caroline Vogelaar (SeniorWeb) en Ingrid Terpstra (Robeco).
E-mail Campagne 2015
HotelSpecials onderscheidt zich met een aanpak die is gebaseerd op het gebruik van dynamische klikprofielen op basis van individueel klantgedrag: 'Klikdata worden continu ververst waardoor oude klikgegevens vanzelf uit het profiel verdwijnen. HotelSpecials segmenteert op basis van individuele klikdata, differentieert in de communicatie en blijft zo superrelevant.'
Andere campagnes die meedingden naar de titel, waren van Opel, Thermen Bussloo en V&D.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!