Het loket blijft open

Ik ben nu 2,5 maand aan het bloggen en het is bijzonder enerverend. Het is 'snel en kort'. Terwijl ik de afgelopen jaren vooral 'diep en lang' bezig was. Een maandblad is heel anders dan een blog, met een combinatie van nieuws en meningen over het marketingvak.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Een maandblad biedt inspiratie en diepgang. Een blog vermaak, nieuws en meningen. En vooral: interactie.
Een maandblad maak je vier weken voor de verschijningsdatum. Je staat tussen je doelgroep, maar je zendt vanuit een ivoren toren.

Op een blog sta je tussen je (potentiële) lezers en moet je je gezicht laten zien. Een blogbericht maak je snel en binnen 90 seconden staat het er op. Maar dan moet je wel 24 uur per dag/zeven dagen per week alert zijn. Reageren op anderen en zorgen dat je reageert op reacties.

De observaties van tal van vakgenoten vinden nu hun uitweg op molblog en dat is meestal erg leuk.

Kijk wat Douwe Rademaker van Research International de afgelopen week deed en nog doet.

Ik ga nu twee weken met vakantie en laat de blog noodgedwongen achter in de handen van de rest van het team. Gaat vast goed (slik?).

Molblog draait dus door.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie