Als ultieme trouble shooter ‘Wolf’ gaat Keitel toelichten hoe ver de serviceverlening reikt. In de film, gemaakt door Saatchi & Saatchi, zal Wolf dezelfde extreme situaties het hoofd bieden als hij deed in de Quentin Tarantino-film uit 1994.
De Britse verzekeraar hoopt daarmee te kunnen verduidelijken hoe veelomvattend de service is die het bedrijf biedt en wil ermee opvallen in een industrie die meer en meer op prijs communiceert, zo luidt de toelichting. De campagne valt samen met de uitrol van een omvangrijke verbetering van het servicepakket dat Direct Line introduceert.
Volgens brand director Kerry Chilvers moet de campagne duidelijk maken waar Direct Line met zijn service voor staat, juist op de momenten dat het er voor de klant toe doet: ‘In campagnes van verzekeraars wordt veel gesproken over prijs en prijsvergelijking, maar er is weinig aandacht voor de performance en de vraag of die in orde is. Wij willen dat mensen anders over verzekeringsproducten gaan denken. We willen dat consumenten verzekeringsproducten aanschaffen omdat ze dat willen, niet omdat ze dat moeten.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!