Hanneke Faber (Ahold Delhaize) spreekt op Grote Marketing Congres

De toekomst van retail: wat elke marketeer daarover zou moeten weten.

Hanneke Faber is Chief E-Commerce and Innovation Officer van Ahold Delhaize. Tot de fusie tussen Ahold en Delhaize Groep in juli 2016 was zij sinds 2013 Chief Commercial Officer van Ahold. Ze zal het op het congres hebben over de toekomst van retail.

Topmarketeer Faber kwam daarvoor van Procter & Gamble, waar zij diverse algemene seniormanagement- en marketingfuncties bekleedde, in de Verenigde Staten, Zwitserland, Griekenland en Nederland. Haar laatste functie was op het hoofdkantoor van P&G in Cincinnati, als vice president en global brand franchise leader van de merken Pantene & Head & Shoulders.

Hanneke is lid van de raad van advies van het Leading Executives Advancing Diversity Network.

Ook Robert Bohemen (CMO Blokker), Roel de Vries (global CMO Nissan), Marketeer of the Year 2016 Henk Jan Beltman (Tony’s Chocolonely), en de bekende Britse creatief Dave Trott en Tex Gunning komen langs en delen hun ervaringen met het publiek. Uw gastheer van deze dag: Jort Kelder.

Het volledige vindt u terug op de site. .

Het Grote Marketing Congres is onderdeel van het 24Festival, met als hoogtepunt de uitreiking van de Effie Awards. Bekijk alle content rondom het festival in ons .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie