Het nieuwe Handboek E-commerce, samengesteld door Patrick Petersen, is bedoeld als praktische wegwijzer door de wereld van E-commerce 4.0. Aan de hand van cases, onderzoeken en modellen gaat het boek uitgebreid in op de waardecreatie en sell-side van de toekomstige e-businessomgeving.
Ook is er veel aandacht voor promotie op basis van een e-commerce marketingmix van 20 P’s, REAN (Reach, Engage, Activate, Nurture) en het 4C-model (Commerce, Consumentengedrag, Channels en Conversie). Bovendien krijgt de lezer een tool kit aangereikt waarmij hij of zij zelf een ‘E-commerce Strategie Plan (EcSP)’ kan construeren.
Bijzonder aan dit ‘crossmediale’ handboek, dat 304 pagina’s telt, is niet alleen dat het een groot aantal bijlagen bevat, maar ook augmented reality-lagen.
Het crossmediale boek telt 304 pagina’s en bevat bijdragen van erkende e-commercedeskundigen als Pieter Zwart, Wijnand Jongen, professor Cor Molenaar, Hans Molenaar, Alexander van Slooten en Michel Schaeffer, een groot aantal bijlagen en een aantal augmented reality-lagen
Over de auteur
Samensteller Patrick Petersen RDM MA MSc is senior digital commerce strateeg, crossmediaal marketeer, internetondernemer, internationaal spreker, docent en auteur. Eerder publiceerde hij onder andere het Handboek ContentStrategie en het Handboek Conversie. Door Bureau Meltwater is Petersen verkozen tot de nummer 1 contentmarketeer.
Bestel het boek hier.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!