Het gaat om meer dan honderd buitenreclameobjecten (abri’s & mupi’s). Dagelijks wordt daarin de voorpagina van De Telegraaf opgehangen.
UM bedacht het mediaconcept en werkte het verder uit in samenwerking met De Telegraaf. JCDecaux en Exterion Media en drukkerij Muller zetten dagelijks speciale nachtploegen in voor deze campagne. Rik Ruts, Managing Director bij UM: ‘Door twee weken lang dagelijke de voorpagina in buitenreclame objecten te plaatsen, wil De Telegraaf mensen overtuigen om kennis te maken met de krant. Het concept is sterk in zijn eenvoud, maar bleek een flinke logistieke uitdaging.’
Marketingcommunicatiemanager Twan Roovers van De Telegraaf spreekt van een ‘interessante testcase’. ‘Wij hadden de nadrukkelijke wens dat de posters tegelijk met de bezorging van de fysieke krant worden opgehangen. Een uitdaging, aangezien dagelijks binnen enkele uren zo’n honderd posters moeten worden ophangen.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!