Edwin van Walsum van Tango: "Onze acties zijn altijd gericht op prijs zodat ze de automobilist geldwinst opleveren. Zoals een extra prijskorting tijdens onze 'Dwaze Donderdagen' of twee jaar geleden 'tanken voor de prijs van tien jaar geleden'."
De prijsstrategie legt Tango geen windeieren. Het bedrijf was 12,5 jaar geleden een van de eersten met een onbemand tankstation en lage tarieven per liter brandstof. Volgens onderzoek van Petrolview is het aantal onbemande tankstations in de afgelopen negen jaar (2003-2012) met 173 procent gestegen. Daar staat een daling van 27 procent aan bemande tankstations tegenover. Edwin van Walsum van Tango: "Gemiddeld openen wij maandelijks een nieuw tankstation.
In de nieuwe consumentenactie '2 to Tango' staat het 12,5 jarig jubileum centraal. Tot het einde van het jaar worden 1.250 brandstofprijzen weggegeven (eigenlijk 1.252, red) zoals tanken voor 12,5 cent per liter en zelfs 12,5 jaar lang gratis tanken. Van Walsum: "Dat is net alsof je de loterij wint. Dat wil toch iedereen wel in deze tijd?"
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!