Globalisatie en digitalisering drukken een zware stempel op de marketingorganisatie. Reden voor global marketingadviesbureau MBVermeer om in 2013 het Marketing2020-onderzoek te starten onder 10.000 marketeers, in 92 landen. Met kwalitatief onderzoek onder 250 CMO’s van topbedrijven wereldwijd, waaronder 40 Nederlandse CMO’s.
De uitkomsten en insights uit de CMO-gesprekken worden besproken in 4 webinars.
In dit aankomende webinar speciale aandacht voor capability building.
Olivier Genoud en Pauline Wielens leggen uit hoe marketingleiders de business laten groeien door die programma’s te implementeren die noodzakelijk zijn voor het bereiken van wereldwijde excellence in marketing . Daarnaast worden er insights gedeeld over hoe je je teams het beste kunt uitrusten met de juiste capabilities.
Datum: 30 oktober
Tijd: 20: 00 uur
Deelname is gratis. Schrijf je nu in!
Olivier Genoud is partner bij MBVermeer Amsterdam. Hij werkte 13 jaar voor Unilever en Nike, en richt zich binnen MBVermeer met name op de CPG, service en automotivesector.
Pauline Wielens is associate director bij MB Vermeer. Zij deed ervaring op bij Clear, Bacardi en Unilever. Wielens richt zich met name op positionering, innovatie, insights en de ontwikkeling van marketingcapabilities.
Tijdschrift voor Marketing biedt u dit webinar aan als mediapartner van Marketing2020.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!