Social media- en merkactivatiebureau Goud Uberconnected begon in in april dit jaar onder de naam Goud Ubercommerce een eigen brand-shoppermarketingunit. De vraag van klanten naar merkactivaties was volgens Brian Hirman, managing partner Goud Uberconnected, de aanleiding om versneld te investeren door overname van de Amsterdamse brand-shoppermarketingspecialist Redmint.
Overstap
Oprichter Léon Bosch (foto rechts) blijft als managing director verbonden aan het in 2008 opgerichte bureau. De bestaande activiteiten van Goud Ubercommerce worden volledig geïntegreerd binnen Redmint. Dit houdt tevens in, dat Goud Uberconnected-partner Charles Borremans (links) de overstap naar Redmint maakt. Als strategy director gaat hij samen met Léon Bosch leiding geven aan het bureau.
Met deze overname keert Borremans definitief terug in een wereld waarin hij als mede-oprichter van Borremans & Ruseler Thematische Actiemarketing een jarenlange staat van dienst heeft opgebouwd. 'Brand-shoppermarketing zit in mijn bloed,' aldus Borremans: 'Binnen Redmint kan ik mijn ervaring en kennis van de winkelvloer nog beter ten dienste stellen van onze klanten.'
Overnamepad
Redmint telt dertien medewerkers. Het bureau werkt onder andere voor Jacobs Douwe Egberts, Koninklijke Jumbo, MediaMarkt, Tele2, TomTom en Henkell.
Goud Uberconnected is flink op het overnamepad. Een half jaar geleden werd digital agency Icemedia toegevoegd, dat eveneens onder eigen merk werd voortgezet.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!