Premium

(Golden oldie) ‘De Nederlandse retail is kneuterig en weinig innovatief’

Het beste uit 50 jaar Tijdschrift voor Marketing.

Retailers zijn te veel aanbodgestuurd, onvoldoende innovatief en hebben een eenzijdige, kortetermijnfocus op prijs en technologie. Winkeluitdagingen voor de consument zijn er wel, maar te weinig. Prof.dr. Will Reijnders, hoogleraar marketing aan de TIAS Business School, is ervan overtuigd dat er iets moet veranderen in de Nederlandse retail. ‘Consumenten vinden winkelen steeds minder leuk.’

Auteur Rob van Bodegom

Beeld Lars van den Brink

.

In het kader van ons 50-jarig jubileum herpubliceren we komende maanden dagelijks artikelen uit de oude doos. Bekijk ze allemaal in het jubileumchannel.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie