Gedane Zaken: ZIGT, Chunk, PHD, Buro Benk

Welke bureaus en adverteerders deden de afgelopen weken goede zaken?

Feenstra heeft onlangs een bureau-oriëntatie gehouden en daaruit is een samenwerking met mediabureau ZIGT voortgekomen. Vandaag begint Feenstra haar campagne ‘Zorgeloos wonen’. Feenstra is met name bekend van installatie, service en onderhoud van cv-installaties, maar zij biedt meer producten en diensten aan. Dit alles komt aan bod in de nieuwe campagne. Feenstra is voor het eerst op tv te zien zijn met een door Lukkien geproduceerde commercial.


Chunk werkt voor Happy Prepaids. Het bureau verzorgt de totale communicatie in de Benelux. Happy Prepaids is een nieuwe leverancier van MasterCard cadeaukaarten.  De eerste cadeaukaart die op de markt wordt gebracht is de Wedding MasterCard, waarmee bruidsparen nog maar één cadeaukaart nodig hebben om giften op te ontvangen.


PHD heeft het Holland America Line (HAL) account gewonnen. HAL heeft ambitieuze doelstellingen om de cruisemarkt in Nederland verder uit te bouwen en verdere groei in komende jaren te realiseren. PHD krijgt de verantwoordelijkheid voor de mediastrategie, planning en inkoop.


Buro Benk, gespecialiseerd in joint marketing, gaat na een pitch aan de slag voor Lindahls Kvarg, een merk van Lactalis-Nestlé. Lindahls Kvarg is een vetarme en proteïnerijke kwark uit Zweden.  Om ‘penetratie en trial’ te realiseren, kunnen shoppers een verpakking Lindahls Kvarg kopen en het volledige aankoopbedrag terugkrijgen. Daarnaast heeft Buro Benk een activatieplatform gelanceerd met bijhorende Facebookpagina.


Na een korte oriëntatie heeft eci gekozen voor TBWA\Neboko. Petra Lubbers, managing director van eci: &;Het is tijd dat Nederland opnieuw kennis gaat maken met eci. Van een boekenclub is ons bedrijf inmiddels getransformeerd in een moderne online boekwinkel en willen we iedereen die gek is van lezen een plek bieden waar hij of zij terecht kan voor advies, inspiratie en koop. Wij zijn op zoek gegaan naar een bureau dat ons in de breedte kan adviseren, van positionering tot campagne, van social tot mobile. De keuze is gevallen op TBWA\Neboko door hun spot-on reflectie en creatieve vertaling van onze plannen.’


Influencer marketing agency First gaat aan de slag voor Media Markt Nederland. Het gaat de winkelketen voor consumentenelektronica helpen met het verspreiden van videocontent en introduceren van exclusieve producten via influencers. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie