IDTV kiest voor Clockwork
Vorige week koos IDTV voor Clockwork om zijn website idtv.nl te redesignen. Met dit nieuwe online kanaal wil de productiemaatschappij laten zien dat het dienstenpakket van IDTV breder is dan mensen denken. 'IDTV is een organisatie van creatieve en toegewijde vakmensen, waar je jouw idee als klant met een gerust hart aan toe kunt vertrouwen' zegt Jaap Hezemans, digitaal strateeg bij Clockwork. 'En juist voor die kracht willen we meer ruimte maken in het nieuwe ontwerp.'
L’eau aan de slag voor SURFnet
SURFnet, de ICT-samenwerkingsorganisatie van het onderwijs en onderzoek in Nederland, heeft het reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding uitgekozen om de campagne ‘Cybersaveyourself’ te ontwikkelen en uit te werken.
Het gaat om een langlopende campagne, die alle denkbare doelgroepen in het onderwijs moet helpen om veiliger digitaal te werken en te studeren. De opdracht aan l’eau omvat ontwikkeling van de campagnestrategie, het creatief concept met accenten naar de diverse doelgroepen, de uitwerking van middelen en de roll-out daarvan gedurende de campagneperiode.
North Sails nieuwe klant DigitasLBi Amsterdam
Het marketing- en technologiebureau gaat voor het merk een nieuw e-commerceplatform ontwikkelen dat daarnaast zal fungeren als flagship store. North Sails - als zeilenmaker actief in 29 landen - verkoopt daarnaast kwalitatief hoogstaande (zeil)kleding. Voor deze tak gaat DigitasLBi Amsterdam aan het werk. In eerste instantie zal het gaan om de Amerikaanse site, waarna later dit jaar de Europese release zal volgen.
FNKE is internationaal coördinerend PR bureau JEE-O
PR bureau FNKE coördineert vanaf 2016 de internationale PR voor JEE-O, het Nederlandse awardwinning sanitairconcept in de top van het midden segment. Het is een uitbreiding van de PR-werkzaamheden die FNKE (voorheen rvg) al sinds 2008 voor JEE-O in Nederland uitvoert.
RBG kiest voor AddComm op prijs en kwaliteit
AddComm mag de komende drie jaar alle printwerkzaamheden voor de Regionale Belasting Groep (RBG) uitvoeren. Het is de uitkomst van de Europese aanbesteding in het afgelopen najaar. Tussen de zes deelnemende partijen kwam AddComm op prijs in combinatie met kwaliteit als beste naar voren. RBG is hiermee de derde samenwerkende belastingorganisatie in Nederland die voor het Amersfoortse bedrijf kiest.
Open Now aan de slag voor Pertazza
Het reclamebureau gaat aan de slag met de uitrol van het merk. Pertazza levert koffie aan het bedrijfsleven en rekent daarbij per kopje. 'Met Open Now hadden wij bij de eerste ideeën meteen een goed gevoel', vertelt Richard Cudovan, oprichter van Pertazza. 'Wij zien in het bureau een intelligente partner die begrijpt hoe wij onze nieuwe visie op kwaliteitskoffie op kantoor het beste kunnen verwezenlijken.' Momenteel wordt er gewerkt aan een campagne die eind maart live zal gaan.
Bekijk hier het accountnieuws van vorige week. Hebben we onverhoopt groot accountnieuws gemist? Geen nood, mail de redactie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!