Forrester roept Teradata uit tot 'Real Time Leader'

Big data analytics en marketing applications onderneming voert ranglijst aan van elf RTIM-leveranciers.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In een recent verschenen rapport (‘The Forrester WaveTM: Real-Time Interaction Management Q3 2015&;) heeft Forrester elf leveranciers op het gebied van Real-Time Interaction Management (RTIM) beoordeeld op 35 specifieke criteria. Teradata scoort het hoogst  in de categorie Functionaliteit en zeer hoog in de categorie Strategie.

Forrester definieert Real-Time Interaction Management als: ‘Enterprise marketing technologie die via gewenst klantcontact een contextueel relevante beleving, nut en toegevoegde waarde kan bieden op het juiste moment in de klant life-cycle’.

Het bureau stelt in het rapport dat Teradata sterk is in cross-channel campagne management. Klanten zouden vooral enthousiast zijn over de functionaliteit ten aanzien van klantprofielen, segmentatie, analytics, business rules en aanbevelingen. Forrester zegt dat Teradata zichtbaar geïnvesteerd heeft in de digitale beleving binnen branches als retail, travel, hospitality, financial services en telecom.

&;Marketeers willen en moeten geïndividualiseerde berichten leveren in een betekenisvolle context,&; zegt Bob Fair, verantwoordelijk voor Teradata Marketing Applications. &;Onze real-time decisioning maakt dit mogelijk en de beoordeling in het nieuwe Forrester rapport onderstreept het belang hiervan.&;

Het Forrester RTIM Wave rapport is te op de Teradata Marketing Applications website.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie