Het Belgische reclamebureau Duval Guillaume tekent voor de realisatie van de campagne.
De commercial promoot een nieuwe ‘Fitbit’, waarvan consument Maarten zich afvraagt of ‘de activiteitstracker ook werkt als je hem vastmaakt aan je hond’. In een Coolblue-verpakcentrum neemt een hamster moedig de proef op de som en zet met succes alvast de eerste 20.000 stappen.
Beloftes die je doet, moeten kloppen
Vorig jaar ging Coolblue met zijn eerste tv-commercial ‘Je zoon uit huis’ met de billen bloot. Pieter Zwart, ceo van Coolblue, zei toen: 'Reclame maken op nationale televisie voelde, alsof je voor miljoenen mensen je broek liet zakken. Dan moet je wel heel zeker weten, dat de beloftes die je doet kloppen.'
In januari van dit jaar maakte de webwinkel bekend dat de jaarlijkse omzet boven de half miljard euro was gestegen.
De commercial is vanaf vandaag online en op televisie te bekijken:
Credits
Creatie: Nik Sluijs & Joey Boeters, Duval Guillaume
Regie: Andre Maat, Czar
Productie: Maarten de Sutter, Jelle Robbeets, Czar
Verantwoordelijk bij Coolblue: Marloes Dobbe, Coolblue
Creatief geweten: Joost Bakker, Coolblue
Merkmoeder: Eva Nooitgedagt, Coolblue
Coördinator: Martine van Leeuwen, Coolblue
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!