Expert verliest het meest aan retailmerkkracht
Expert, Schoonenberg HoorSupport, MediaMarkt, Keurslager en BCC vormen de top 5 van retailers die het ergst dalen in merkkracht (2017-2018). Dat blijkt uit onderzoek van Hendrik Beerda Brand Consultancy onder 1.515 respondenten.
Verzwakken
Volgens het adviesbureau staat de omzetpotentie van Expert door die dalende merkkracht onder druk. Dat geldt ook voor branchegenoten MediaMarkt en BCC. Hendrik Beerda Brand Consultancy: ‘Voor alle drie de partijen geldt dat hun zichtbaarheid in het afgelopen jaar significant is afgenomen. Bij Expert was de bekendheidsdaling het sterkst. MediaMarkt en BCC verzwakken ook op de andere twee pijlers van merkkracht (waardering en binding).’
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuMet stip gestegen
De top 5 van retailmerken die hun merkkracht het meest zagen stijgen, zijn volgens het onderzoek Decathlon, Holland & Barrett, BENU Apotheek, Big Bazar en Multimate.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid