Eneco Consumenten kondigde eind januari een 'uitgebreide bureau-oriëntatie' aan. Daarbij waren drie mediabureaus betrokken: het huidige bureau OMD, Mindshare en Initiative.
Mindshare gaat vanaf 1 april de mediastrategie, -planning en inkoop verzorgen voor de merken Eneco en Oxxio. Beide merken werden tot op heden door verschillende mediabureaus bediend. Eneco door OMD en Oxxio door De Media Maatschap.
Ruud de Langen, ceo Mindshare: 'We kijken er naar uit onze uitgebreide ervaring op het gebied van multibrand mediastrategie te kunnen aanwenden om Eneco en Oxxio maximaal succesvol te laten zijn.'
Erik van Engelen, commercieel directeur Eneco Consumenten: 'Wij hebben onlangs besloten veel strakker te gaan sturen op onze multibrandstrategie met Eneco en Oxxio. Om die reden zijn wij op zoek gegaan naar een mediabureau dat deze strategie het beste kan invullen. Dat werd Mindshare.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!