Premium

Emakina lanceert campagne ‘Koken met sterren’ voor Barilla

Doel van de actie is merkbekendheid van Barilla te vergroten binnen de Vlaamse markt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Emakina bedacht een actie rond koken met twee Bekende Vlamingen en werkte het geheel audiovisueel en online uit. De bekende Vlamingen zijn acteur en zanger Stan van Samang en model en presentatrice Ann van Elsen.

Vlamingen kunnen uitnodigen om in hun keuken een pasta klaar te maken. Dit doen ze door een videoboodschap op de te plaatsen in hun beste Italiaans. Vervolgens kunnen mensen stemmen op hun favoriete kandidaat. Wie in plaats van bekende Vlamingen liever vrienden of familie uitnodigt op een Italiaans culinair feestje, kan op de website een video delen met zijn of haar gasten.

Naast de tv-reclame, creëerde Emakina de nieuwe Barilla Facebook-pagina, banners, een Facebook-reclame en campagnewebsite.

Credits
Emakina campagneteam
Klantencontact: Thierry Willer, Fabian Pepe
Creatives: Xavier Bouillon, Marthijn Klopper, Yves Cwajgenbaum
IT Support: Josi Swerts
Website, banners: Alexandre Gilmart, Nicolas Dierck, Linn Legros
Ontwikkeling: Yves Guidé en Christophe Deaconescu
Integratie: Mélanie Van Loock, Louis Hoebregts
Social en Facebook: Sven Houben
KPI’s en Google Analytics: Thomas Vande Casteele, Luka Vicini
Video Productie: Eldad Spanoghe, Bernard Cornut, Fiona Chevalier

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie