De nieuwe campagne van Dubbelfrisss vergelijkt trends van vroeger, met de mode van het moment met als uitgangspunt dat suiker nu 'uit' is.
In de nieuwe campagne van Dubbelfrisss hebben echte moeders en dochters de hoofdrol. Zij bespreken in drie afleveringen wat er in de jeugd van de moeders hip was, en wat er op dit moment helemaal 'in' is op het gebied van mode, muziek en communicatie. De moeders laten hun dochters bijvoorbeeld Lambada horen en de dochters leggen uit wat twerken is.
Credits:
Opdrachtgever: Friesland Campina / Dubbelfrisss
Verantwoordelijk bij klant: Amal Kamar, Berend Venema
Bureau: Achtung!
Creatief Directeur: Niels Straatsma
Creatie: Alexis Jabbour, Bert Marissen
Producer: Annabelle Klop
Strategie: Boris Nihom
Productie: 100%Halal
Regie: Noël Loozen
Editor: Mieneke Kramer
Online & Grading: The Embassadors
Motion Design: Enzo Greco, Laura Calvo
Development: Egotribe