Premium

Dries Poels Manager Marketing Communicatie & Brand Management bol.com

Hij wordt verantwoordelijk voor de strategische ontwikkeling van het merk.

Poels begint op 1 november bij bol.com. Zijn team bestaat uit 16 professionals en heeft als &;scope&; marketingcommunicatie B2C en B2B, brand management, interne communicatie, sociale media, contentmarketing en PR.

Hiervoor was Poels acht jaar op interimbasis werkzaam voor verschillende merken. Zo was hij de afgelopen twee jaar manager brand & content communications bij KPN, waar hij eerst verantwoordelijk was voor de merkintegratie van Hi naar KPN en daarna voor de verjonging van het KPN-merk. Daar zijn onder meer activaties als Pridestream en contentpartnerships met bijvoorbeeld ADE en Mojo Festivals uit voortgekomen.

Eerder was hij ook (ad interim) Manager Advertising bij IKEA.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie