Met ingang van het nieuwe jaar begint een affiliate programma bij Zanox. In eerste instantie worden affiliate- en e-mailmarketing ingezet. De bedoeling is om in een later stadium ook andere kanalen als mobile marketing en performance display in te zetten om de online verkoopdoelstellingen te ondersteunen.
Wouter Krupe, Digital Manager bij Domino’s Pizza: “Naast het accent op engagement willen we ons nog meer toeleggen op online conversie van onze website. Deze is hiervoor geoptimaliseerd en volledig responsive gemaakt zodat consumenten op ieder device bij Domino’s terecht kunnen. Pizza kan nu overal vandaan besteld worden. Samen met Zanox willen we meer rendement uit die ontwikkeling halen.”
Krupeziet de toegevoegde waarde van het Zanox-netwerk met name in de brancheoverschrijdende publishers voor zijn promoties. “Zanox denkt bovendien mee door de promoties datagestuurd in te zetten. Hierbij wordt rekening gehouden met seasonalities, tijdstippen en regionale verschillen. Denk aan intensieve promoties door publishers tijdens de Champions League en andere voetbalwedstrijden of de populaire zondagen.”
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!