T-Mobile kondigde eind mei een nieuwe positionering aan. Vandaag begint de nieuwe brandingcampagne onder de naam ‘Live Forward’, waarin aangehaakt wordt op de digitale levensstijl van de moderne consument. Het is volgens T-Mobile een oproep om vooral op ontdekkingstocht te gaan in de nieuwe digitale wereld. De campagne zal zowel op internet als TV en outdoor te zien zijn. Creatie is in handen van Etcetera.
T-Mobile nam onlangs na vijf jaar afscheid van Ali B.
Credits
Opdrachtgever: T-Mobile
Contactpersonen: Marco Kind, Randy van Essen, Rindert de Lange, Martijn Jaartsveld
Bureau: Etcetera & Red Urban
Creatie: Raymond van Schaik, Massimo van der Plas, Marius Lichtendahl, Marvin The
Business Director: Danny van de Wetering
Campaign Producers: Marieke Prette, Daniel Vinig, Remko Esser, Marc Elbers
Strategie: Bas Vroonland, Frank Huiberts
Productie mij: Czar
Regisseur: Michael Sewandono
Producer: Frank Coenen en Sophie Hendriks
Edit: Manu van Hove
Online en grading: Ambassadors
Muziek: Massive Music
Geluidsnabewerking: Kees Kroot Soundcircus
Fotografie: Martin Dijkstra
In Adformatie #10 meer over de nieuwe koers van T-Mobile
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!