Dit is de allerbeste brand activation van 2015

De stemming is gesloten, de Adformatie-lezer heeft gekozen. De allerbeste brand activation van 2015 is…

 

Volvo LifePaint!

Met als pay-off: The best way to survive a crash is not to crash lanceerde Volvo vorig jaar LifePaint: een transparante spray die in het donker licht geeft. Fietsers en voetgangers kunnen het op fiets, kleding en accessoires spuiten. Overdag zie je er niks van, maar ’s avonds licht het op als er koplampen op schijnen.

Grey Londen bedacht het concept, het Zweedse bedrijf Albedoo100 produceerde de spray. Na lancering was er direct wereldwijd vraag naar LifePaint. In Engeland zijn jaarlijks 19.000 fietsers bij een ongeluk betrokken. Volvo heeft zich ten doel gesteld dat in 2020 geen mensen meer zullen verongelukken door toedoen van een Volvo. LifePaint is een van de innovaties daaraan moet bijdragen.

Volvo won in 2015 meer awards met het concept en kreeg deze de ruime meerderheid (24%) van de stemmen. In januari brengt BrandActivation.nl weer een verse selectie van de beste brand activations.

 

 

 

   

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie