Supermarktketen Dirk wint de prijs voor De beste folder in de categorie Nationaal food. Dit werd tijdens het Brievenbusreclame Congres bekend gemaakt.
Dirk kreeg een gemiddeld eindcijfer van 8,29, vooral vanwege zijn scherpe aanbiedingen. De andere genomineerden waren Plus en Hoogvliet.
In de categorie Non-food won Intratuin vanwege de passende producten, de inspiratie en het uiterlijk van de folder. Ook Zinzi en Xenos waren voor deze categorie genomineerd. Boer Staphorst mocht, vooral vanwege de aantrekkelijkheid van kleur en beeldmateriaal, de prijs in de categorie Regionaal in ontvangst nemen.
De prijzen werden uitgereikt op basis van consumentenonderzoek van 62 folders. Er werden 61.000 stemmen uitgebracht. Consumenten stemden op de acht aspecten 'scherpste aanbiedingen', 'bevat producten die ik wil kopen', 'informatief', 'overzichtelijk', 'inspiratie', 'leukste producten', 'leesformaat' en 'aantrekkelijk'.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!