Digitaal bureau iOnline verandert van kantoor, naam en motto

De nieuwe naam wordt Gravity.

Foto: Marco Groenendijk (managing director), Anita Blankestijn (head of operations) 

 

Bureau iOnline gaat verder als 'creative development agency' Gravity. Het bureau verhuist daarnaast naar een nieuw pand in hartje Amersfoort.

Strategische rebranding
iOnline begon in Barneveld als digitaal productiebedrijf. Zij maken digitale producten als websites en apps op basis van nieuwe trends en technieken. Volgens directeur Marco Groenendijk was het tijd voor een strategische rebranding.

Makkelijk is niet simpel
Groenendijk: 'We stelden ons de vraag: waar draait digitale ontwikkeling nou écht om? Mensen houden van simpel, van makkelijk. Maar makkelijk is niet simpel. Wij vereenvoudigen complexe vraagstukken en vertalen ideeën of strategieën naar oplossingen. Producten of services die relevant zijn en waarmee je een gesprek aangaat. De diensten moeten vanzelfsprekend en onmisbaar worden, net als de zwaartekracht.'

Zo ontstond dus de nieuwe naam (Gravity) en het motto: simplicity moves. Het bureau ontwerpt, bouwt en ontwikkelt digitale platformen. Dat doet het bedrijf voor merken, bedrijven en reclamebureaus. Een voorbeeld is een app voor Zwitsal, die ouders helpt om een naam voor hun kind te kiezen. Of Stapp.in, een app voor deelauto's.

Andere opdrachtgevers zijn onder andere Riedel (o.a. Appelsientje), CanalDigitaal, DHL, Jeugdzorg Nederland, MediaMonks en N=5.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie