Artmiks [image builders] ontwikkelde voor Difrax een nieuwe strategie en campagne. Difrax is een Nederlands merk in babyproducten, zoals spenen, flesjes en tuitbekers.
Interessant: Waar de meeste van deze merken ervoor kiezen om te communiceren met de (aanstaande) mama, richt Artmiks zich op papa. Want de vader van tegenwoordig is niet meer de grote afwezige, maar loopt tegenwoordig ook met spuugvlekken op z'n overhemd, aldus Artmiks.
De insteek van Artmiks is Daddy Difrax: praktische tips van vaders voor vaders, met nietsverhullend beeldmateriaal. En veel 'technische info' over ergonomisch gevormde tuitbekers, bijvoorbeeld.
De makers hopen echter wel weer dat de mama's (want die lopen de drogisterijen plat voor dit soort spullen) ook voor de beelden van 'schattig zorgende mannen met baby's' gaan vallen.
De campagne wordt deze maand nog in Nederland gelanceerd, de rest van Europa volgt. Middelen die Artmiks gaat inzetten zijn onder andere advertenties, online media, instore promotion, en beurzen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!