Cartils wil zijn klanten in Japan, Vietnam, Hong Kong en India met een kantoor in de Aziatische markt betere service kunnen verlenen.
‘De stap om een nieuw internationaal kantoor te beginnen is onderdeel van onze strategie’, legt Christiaan Huynen, Group Director of Business Development & Marketing, uit. ‘Cartils heeft een snelle groei doorgemaakt. We zijn super-gespecialiseerd in onze unieke niche, waardoor we wereldwijd de beste service kunnen bieden aan onze klanten. Juist daarom werken we nu al in meer dan 30 landen.’ Een fulltime consultancyteam, onder leiding van Client Brand Director Sarie Moolenburgh, zal vanuit Hong Kong de bestaande klanten in Azië ondersteunen. Tegelijk zal het nieuwe kantoor de new business activiteiten ondersteunen om de markt te vergroten.
70 man, 40 landen
‘We zijn enthousiast dat één van onze consultancyteams naar Hong Kong verhuist’, laat Gaston van de Laar, Group Client Business Director weten. ‘Het geeft ons de mogelijkheid om onze klanten nog beter van dienst te zijn en vast te houden aan de hoge kwaliteit die ze van ons gewend zijn. Deze uitbreiding maakt het voor ons mogelijk om onze wereldwijde aanpak en de communicatie met de klanten in Azië te optimaliseren en onze expertise te laten zien.’ Cartils is gespecialiseerd in 2D & 3D packaging design, nieuwe productontwikkeling, merkstrategie, limited editions en huisstijlen. Bij het bureau werken zo’n 70 mensen en klanten komen uit 40 landen. Een aantal merken waar Cartils onlangs aan heeft gewerkt zijn Grolsch, San Pellegrino, De Kuyper, Staropramen, Pago Fruit Juice, Narzan, DANZKA Vodka, Royal Stag, Baltika Cooler, Snow Queen Vodka, en Ketel One Vodka.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!