'Denktank CMC en kabinet'

Het Centrum voor Merk en Communicatie (CMC) biedt namens de bedrijfstak commerciële communicatie het kabinet aan om samen met beleidsmakers een denktank te vormen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

CMC-voorzitter Hans Hillen zei dat al tijdens zijn nieuwsjaarsspeech, maar er is nu ook een brief verstuurd aan de minister-president. Aanleiding voor dit aanbod is de groeiende aandacht vanuit politiek, overheid en media voor onderwerpen zoals verkeerde voeding, overconsumptie, alcoholmisbruik en gebrek aan beweging.

De denktank zou als taak moeten hebben om mogelijkheden van gewenste gedragsveranderingen in kaart te brengen en te analyseren. Vervolgens kan dan worden besloten of en in welke mate reclametechnieken kunnen worden ingezet, die vervolgens door het CMC geïnitieerd en gecoördineerd worden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie