DE pakt uit met koffiemachine voor zakelijke markt

Het is ontwikkeld voor bedrijven zoals advocatenkantoren en adviesbureaus, maar ook autodealers en modewinkels of beauty-salons.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Jacobs Douwe Egberts Professional Nederland heeft een nieuw koffieconcept gelanceerd, bestemd voor de zakelijke markt en volgens de bedenkers bedoeld om ‘iedereen de mogelijkheid te bieden om in een handomdraai zijn of haar favoriete koffiecreatie te maken’. De introductie van Promesso wordt ondersteund met een internationale campagne waarin de Amerikaanse acteur Gabriel Macht, bekend van de serie Suits,  de hoofdrol speelt.

JDE Professional mikt met Promesso op het hogere segment van de zakelijke markt. ‘Met Promesso willen we het koffiedrinken in de wereldwijde out-of-home markt naar een hoger niveau brengen. Het is ontwikkeld voor bedrijven zoals advocatenkantoren en adviesbureaus, maar ook autodealers en modewinkels of beauty-salons. Ze willen de kwaliteit van verse bonenkoffie, maar niet te veel tijd besteden aan het onderhoud van een espressozetsysteem, vertelt Sander van der Linden, Marketing Director van JDE Professional Nederland.




Persoonlijke koffiecreaties
Promesso is volgens JDE Professional Nederland een kwaliteitskoffie met een eigen karakter en unieke smaak. De koffiemachine heeft een  touchscreen waarmee de koffiesterkte, hoeveelheid melk en melkschuim en het formaat van de kop aan te passen is. Promesso is vanaf vandaag in Nederland verkrijgbaar via JDE Professional. De internationale campagne - bestaand uit POS- en salesmateriaal, online (bannering en website), PR en activatie - beleeft in Nederland zijn primeur. In alle visuals in print is Gabriel Macht prominent aanwezig. Over twee weken wordt Promesso ook in Duitsland geïntroduceerd, waarna Tsjechië, Denemarken en België volgen.


 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie