De keuze van de YouTuber... Youssef KouKouh

In de aanloop naar VEED deelt wekelijks een bekende Nederlandse YouTuber zijn of haar favoriete influencercampagne.

Youssef KouKouh is een van Nederlands bekendste vloggers en Facebookers. Ooit beroemd geworden met zijn sketches op Facebook waarin hij inspeelde op het thema "Verschillende Culturen, Verschillende Reacties", is hij sinds een jaartje ook dagelijks te volgen met zijn vlogs op YouTube. Yous is genomineerd voor twee awards.

Welke influencercampagne is jouw favoriet?
&;Beats By Dre, The Game Before the Game.&;

 

Waarom deze?

&;Ik vind het altijd knap wanneer een merk me het gevoel geeft dat ik niet naar een commerciële boodschap kijk en ik pas achteraf besef dat dit wel het geval was. Deze campagne is daar een goed voorbeeld van.

Het voelt als ik zit te kijken naar een film. Of eerder nog, naar een videoclip, waarin artiesten en voetballers lijken te luisteren naar de muziek van de clip. Iets wat voetballers altijd doen voor een wedstrijd. Daarnaast ben ik ook fan van Barca, dus met Neymar en Suarez als gezichten voor je campagne zit je bij mij altijd goed.

En het cijfer?

&;Een 9.&;

 

Eerste Nederlandse Brand Campagne 2015 Award
De ‘Beste Brand Influencers Campagne 2015’ award is een vakprijs waarbij de YouTubers zelf kiezen wat zij de beste campagne van het afgelopen jaar vonden. De winnaar wordt bekend gemaakt op 8 april tijdens de  conferentie over influencers, storytellers en social media. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie