Het afsluiten van een hypotheek is voor veel mensen een ingewikkeld traject, waarvoor zij belangrijke afwegingen moeten maken. Door op persoonlijke niveau alles in kaart te brengen en een objectieve vergelijking te maken, wil De Hypotheker ervoor zorgen dat mensen de juiste keuze maken.
Met de nieuwe campagne ‘Pas bij De Hypotheker weet je het zeker’ wil de hypotheekbemiddelaar zich onderscheiden als een onafhankelijke en betrouwbare partner die het speelveld overziet en geldverstrekkers met elkaar vergelijkt.
Computer Generated Imagery
De televisiecommercial draait om een jong stel dat op zoek is naar hun droomhuis. Zij bevinden zich in een surrealistisch landschap waarin de zoektocht op een symbolische manier wordt verbeeld. De film is gemaakt met Computer Generated Imagery, een vorm van digitale beeldtechnologie die vooral wordt gebruikt in films, games en simulaties.
‘Ieder laagje en element hebben we geboetseerd, totdat het op zijn plek past’, aldus regisseur Jorrit Stollman van Branded Shorts. ‘Dan pas komt het volledige plaatje tot leven en ontstaat een krachtige beeldtaal waarmee we de boodschap van De Hypotheker treffend en verrassend hopen neer te zetten.’
De nieuwe campagne van De Hypotheker bestaat naast de tv-commercial uit een online video, banners, advertenties en instore-uitingen. De campagne gaat op 1 oktober van start.
Credits
Klant: De Hypotheker:
Bureau: ARA
Productiebedrijf: Branded Shorts
Regisseur: Jorrit Stollman