Beide partijen hebben een tijdje proefgedraaid en zien een meerwaarde in de samenwerking voor het vroegtijdig signaleren van social media berichten die in korte tijd vaak gedeeld worden.
Op debestesocialmedia.nl worden de meest creatieve en opvallende berichten van social media gedeeld. Met de website en bijbehorende social media bereikt oprichter Diederik Broekhuizen (foto) gemiddeld 500 duizend unieke bezoekers per maand. Om die aantallen vast te houden, moet er wel content blijven verschijnen en Broekhuizen heeft ook een eigen bureau waarmee hij social media campagnes en strategieen voor klanten bedenkt en optuigt.
Om in de content te voorzien, krijgt hij nu hulp van Buzzcapture dat met de Brand Monitor over één van de grootste monitoringtools van Nederland beschikt. Broekhuizen: 'We scannen het internet zelf af en er wordt gelukkig veel ingestuurd, maar helpt enorm als we monitoring toepassen. Zo gebruiken we een enorme lijst webcareaccounts van Nederandse merken op Instagram, Facebook en Twitter en zoeken we daar naar bepaalde woordcombinaties. Ook krijgen wij van Buzzcapture een mail als een bericht meer dan gemiddeld geretweet wordt. Zo zijn we vaak de eerste die dit type content plaatsts en bouwen we weer meer volgers op.”
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!