DDB & Tribal Amsterdam versterkt zich met 8 nieuwe talenten

Het Amsterdamse reclamebureau investeert in creative- en account teams.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De versterkingen komen als gevolg van het winnen van een aantal grote accounts. investeert in haar expertise door de UX-, productie- en designafdelingen uit te breiden.

Het productieteam zal versterkt worden met Erin Zito (executive producer), Boy Sheikkariem (senior producer) en Sabine Verlinden (producer). In hun nieuwe rol zullen zij werken voor klanten als TomTom, McDonalds, adidas en KLM.

Voordat Erin Zita bij DDB & Tribal Amsterdam aan de slag ging, heeft zij meer dan tien jaar ervaring opgedaan in de marketing en reclame-industrie. In haar vorige rol, als account director bij Triset in Chicago, was zij verantwoordelijk voor klanten als Tresemme en Nexxus. Sheikkariem was als projectmanager bij Ice Mobile verantwoordelijk voor zowel de front en back end ontwikkeling als de UX API.

Na 6 jaar werkzaam geweest te zijn bij Alfred (reclamebureau in Amsterdam), verwelkomt DDB & Tribal Amsterdam Sophie van Pelt opnieuw. Dit keer zal zij aan de slag gaan als executive producer.

De designafdeling zal versterkt worden door Esmee Lechner (Designer), Joris Groot (UX Designer), Kaj-Khan Hrynczenko (Junior UX Designer) en Max Hopmans (Junior Designer). Voordat Lechner aan de slag ging bij DDB & Tribal Amsterdam heeft ze bij FHV BBDO gewerkt. Groot zal, na 7 jaar ervaring opgedaan te hebben in de creatieve industrie, het UX team versterken samen met Hrynczenko – die recent afgestudeerd is aan Hyper Island.

Ivo Roefs, co-ceo van DDB & Tribal Amsterdam voegt toe: &;Met nieuwe klanten in ons portfolio en het volume en de aard van de projecten waar we aan werken, was onze zoektocht naar nieuw talent onvermijdelijk. Het is een grote eer om zo’n schat aan expertise te verwelkomen.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie