Frauenfelder gaat volgens Nico Hilhorst, mede-oprichter en algemeen directeur van het bureau, onder andere invulling geven aan de sterk toegenomen vraag naar merk- en communicatiestrategie. Daarnaast zal zijn focus liggen op het prominenter op de kaart zetten van het zelfstandige mediabureau.
Hilhorst zegt met Frauenfelder naast 'een enorme dosis reclame- en communicatiekennis', ook nog 'de blik van de adverteerder' in huis. Hilhorst: 'Zijn multidisciplinaire kennis en ervaring in het succesvol vermarkten van uitlopende producten, diensten en merken zal van grote waarde zijn voor de klanten van het bureau. Zijn winnaarsmentaliteit werkt aanstekelijk en inspirerend. Zijn komst geeft M2Media de extra boost om de reeds ingezette beweging naar een allround adviesbureau op het gebied van (digital) media- & marcomadvies versneld te realiseren.'
Frauenfelder kwam in 2009 in dienst bij KPN als senior adviseur marketingcommunicatie van het jongerenmerk Hi en sinds 2011 de functie manager merk- & marketingcommunicatie Hi. Sinds oktober 2013 was hij onderdeel van het pitchteam voor de nieuwe bureauselectie van KPN en heeft hij meegewerkt aan de introductie van de nieuwe merkstrategie 'Voel je vrij', almede de nieuwe KPN campagnes '4G voor heel Nederland' en 'Begin gemist'. Met zijn team won Frauenfelder vele prijzen waaronder de SAN Consistent Accent voor Hi en meer recent de campagne #MORECRAP from the web.
Lees ook het interview met Dave Frauenfelder.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!