D-Reizen reikt prijs uit in affiliate-loterij

Om deelnemers van het D-reizen affiliate programma in de vroegboekperiode aan te zetten tot extra activiteiten, organiseerde D-reizen een incentive onder haar affiliates. Naast een additionele vroegboekvergoeding werd het affiliate kanaal beloond met een lot waarmee een vakantiecheque te winnen viel. Winnaar werd reisvergelijker Olezo.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Fleur Zuurbier, online marketeer bij D-reizen, heeft de vakantiecheque ter waarde van 2000 euro uitgereikt aan Olezo. De actiecampagne is onderdeel van de transformatie die het D-reizen affiliate programma heeft doorgemaakt. In samenwerking met online marketing bureau Oogst heeft D-reizen er vorig jaar voor gekozen om het al actieve affiliate programma met een select aantal affiliatenetwerken te herstarten. Ook werd het programma in overleg met enkele grote affiliates inhoudelijk aangepast om het optimaal te laten aansluiten op de behoeften van affiliates. Belangrijke uitkomst van deze afstemming waren het optimaliseren van datafeeds, het opzetten van actiematige campagnes en het ondersteunen van affiliates bij hun SEO activiteiten. De vernieuwingen hebben geleid tot een sterke groei in de affiliate marketing resultaten van D-

reizen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie