Cupido verruilt liefdespijlen voor Fleurop-bloemen

Dat maakte de ‘aanvoerder van Valentijnsdag’ bekend tijdens een persconferentie vlak voor de wedstrijddag.

Het Delftse reclamebureau  tekent voor de realisatie van de campagne.

wil met de activatiecampagne jonge mannen aanspreken. ‘De conceptuele invullingen van een persconferentie past perfect bij de doelgroep’, stelt , mede-eigenaar Wubbe. ‘Valentijnsdag is een belangrijk moment om je (stille) geliefde een mooi boeket te sturen en de nieuwsachtige setting zorgt voor extra attentiewaarde voor Fleurop.’

De campagne is sinds 8 februari te zien op televisie en online.

Credits
Bureau: Wubbe
Adverteerder: Fleurop
Verantwoordelijk bij klant: Jeroen de Zwart, Hilde van Oostende en Eugenie Verbiest
Strategie: Gilbert Witjes
Creatie: Daniel Reintjes, Marc van der Haar, Maria Reintjes
Productie: Lukkien

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie