De nieuwe commercial van Klaverblad Verzekeringen heeft hetzelfde recept als de voorgaande commercials. Opnieuw proberen twee verkopers de Klaverbladdirectie een nieuwe dienst aan te smeren. Deze keer willen ze de directie overtuigen van de voordelen van een telefonisch keuzemenu. Daarmee kan de verzekeraar 'in één beweging alle telefonistes eruit knikkeren'. Het is duidelijk dat de twee verkopers er zelf snel uitgeknikkerd worden.
De pay-off blijft: ‘Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder’. Hiermee is Klaverblad sinds 2012 aanwezig op radio en televisie.
De nieuwe commercial is vanaf vandaag te zien.
Commercial: Klaverblad Verzekeringen te gewoon voor keuzemenu
Twee verkopers proberen een telefonisch keuzemenu te introduceren bij de directie.
Word lid van Adformatie
Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.
Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement