Cohen, Hoppenbrouwers en Santbergen versterken docententeam Hogeschool Leiden

De drie ervaren professionals richten zich op het speerpunt PR

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Hogeschool Leiden is trots op de keuze die Edi Cohen, Corine Hoppenbrouwers en Edwin Santbergen hebben gemaakt om hun ervaring en deskundigheid vanaf studiejaar 2015-2016 in te zetten voor de opleiding Communicatie aan Hogeschool Leiden.

Historicus Edi Cohen was sinds 2007 directeur van Citigate First Financial. Daarvoor was zij founding partner Gooseberry, dat in 2007 door Citigate werd overgenomen. Eerder was zij bijna twintig jaar journalist bij onder meer Het Financieele Dagblad en FEM Magazine.

Bestuurskundige Corine Hoppenbrouwers was 18 jaar ondernemer en directeur van communicatiebureau Consonant. Eerder werkte zij als communicatiemanager en woordvoerder bij gemeente Rotterdam.

Bedrijfskundige en promovendus Edwin Santbergen werkte tien jaar bij het Corporate Communication Centre van de Rotterdam School of Management. Hij is gespecialiseerd in positionering, organisatieontwikkeling en organisatietransformatie.

Cohen, Hoppenbrouwers en Santbergen gaan het speerpunt PR (P) van de opleiding communicatie in Leiden versterken. De andere twee speerpunten zijn Taligheid (T) en Ondernemerschap (O), te zamen TOP. De opleiding communicatie in Leiden focust sinds enkele jaren op valorisatie: theorie die zich bewijst in de praktijk.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie