Canday verzorgt herpositionering voor zonnestudiomerk Ultrasun

'Samen hebben we Ultrasun weten te positioneren als partner in wellness met een open en internationale uitstraling.'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Na een pitch mocht reclamebureau opnieuw aan de slag voor , een merk dat 40 jaar actief is in wellness producten zoals zonne- en collageenbanken. Canday verzorgde de herpositionering van het merk.

Thijs Fabels, directeur van Ultrasun International, zegt dat de markt waarin zijn bedrijf acties is, aan het veranderen is. &;We merken dat onze producten niet enkel meer in de zonnestudio’s van de wereld geplaatst worden, maar onderdeel worden van het totale wellnesspakket dat de consument tot zich neemt. Reden voor ons om kritisch naar ons merk te kijken en hierbij heeft Canday ons perfect geholpen. Samen hebben we Ultrasun weten te positioneren als partner in wellness met een open en internationale uitstraling!&;

Beleving en resultaat
Bij de herpositionering werd de focus gelegd op de beleving en het resultaat van het gebruik van een Ultrasun product. Het doel was dat de visuele stijl interessant en wereldwijd herkenbaar is. Volgens Fabels is Canday hierin geslaagd.

Over Ultrasun
Ultrasun noemt zich een oer-Hollands bedrijf dat zich heeft ontwikkeld tot één van de toonaangevende bedrijven in zijn sector. Via kantoren in onder andere Europa, Noord-Amerika en Azië worden klanten over de gehele wereld bediend. Het diverse aanbod zonnebanken, en tegenwoordig ook collageenmachines, biedt een ruime keuze uit kwalitatieve producten voor zowel de zonnestudiohouder als wellness centra en sportscholen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie